piątek, 17 listopada 2017

Wesołych Świąt Panie Bałwanie!| Happy Xmas Mr Snowman!

Hej :)!
Ja już szykuję się na Święta, więc przychodzę dzisiaj z karteczką w odsłonie tradycyjnej - w złocie, czerwieni i zieleni. A ponieważ ostatnio mówi do mnie kolor "tekturowy" :) baza jest z papieru kraftowego. 



Karteczka jest nieduża - ma 12x12 cm, dwie następne warstwy mają kolejno 11x11 i 10x10 cm. 
Papiery, których użyłam do wykonania kartki, pochodzą z zeszłorocznej bożonarodzeniowej kolekcji DoveCraft (o ile dobrze pamiętam...). Są piękne, mają cudną fakturę, kilka wzorów posiada tłoczenia, złocenia lub imitują materiał.


Naklejki to kolekcja Echo Park "The story of Christmas" - dla lubiących tradycyjne wzory i kolory, bazujące na czerwieniach, zieleni, złocie i brązie.


Brzegi papieru o najmniejszych wymiarach (10x10cm) postrzępiłam i pokryłam pastą pozłotniczą metodą "tu i tam" :). To samo spotkało pozostałe elementy.



Na koniec dodałam złote jagody, brokatowe pręciki, drewniane gwiazdki; dokleiłam bałwanka i napis oraz perły i kryształki. Całosć przewiązałam sznurkiem jutowym.

I gotowe :). 
Proste, łatwe i przyjemne.



2 komentarze:

  1. Piękna karteczka w bardzo świątecznym klimacie, świetne kolory i dodatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Ma świąteczny klimacik!

    OdpowiedzUsuń