środa, 22 listopada 2017

Exploding Box "Magiczny Czas"

Witajcie kochani :)
W ostatnim czasie zakochałam się w papierze kraftowym. Dodatkowo wpadły mi w ręce papiery z kolekcji bożonarodzeniowej z zeszłego roku, praktycznie nietknięte :). No i popłynęłam...
A będąc na Art in Town w ostatnią sobotę, uzupełniłam niektóre braki w asortymencie i doładowałam baterie.

Efekt przedstawiam Wam poniżej, w kilku ujęciach :)


Zbiór szyszek rozpoczęłam już w lipcu, na Mazurach - kontynuowałam w nadmorskich lasach w sierpniu. Uwierzcie mi, bardzo się przydają :). 


Tu wykorzystałam płócienną wstęgę florystyczną, szyszkę prosto z lasu :), złote i oszronione jagody oraz brokatowe jagódki. 


Bazę do boxa zakupiłam na Art in Town na stoisku Ego Craft - bardzo fajnie się sprawdza, super się z nią pracuje! 


Cały box jest utrzymany w ciepłych kolorach czerwieni, beżu, brązu, złota z akcentami zieleni. Jest tradycyjnie, chciałoby się rzec w klimacie dickensowskim.


Kopertkę na papierowy prezent lub osobiste życzenia zrobiłam sama, z tej samej kolekcji papierów.



Życzę Wam nieustającej weny w tworzeniu ozdób i bibelotów bożonarodzeniowych :)!
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was swoim projektem.

Jednoczesnie zapraszam na trwające wyzwanie listopadowe
Szczegóły znajdziecie tutaj 



Pozdrawiam ciepło 

2 komentarze: