niedziela, 5 listopada 2017

kartka z wianuszkiem

Witajcie Kochani!

To mój pierwszy post jako członek DT Scrap'n'skill i chciałam się z Wami przywitać i podzielić inspiracją.

Dojechały do mnie nowe wykrojniki w tych małych kolorowych paczuszkach z Chin. Projektowała je nasza rodzima scraperka – ona wie, że o nią chodzi i ja jej z tego miejsca bardzo dziękuję :) Właśnie one były inspiracją. Odłożyłam na moment zlecenia i z potrzeby serca i ciekawości wypróbowałam wianki.

Powstała warstwowa kartka z Jak we Śnie Retro Galerii Papieru, które pocięłam w coraz to mniejsze kwadraty i każdy poszarpałam, żeby było trochę vintage. A taka odmiana, bo zwykle tego nie robię, bo jednak najbardziej to bliskie jest mi chyba clean&simple… ale do brzegu – potuszowałam brzegi, dodałam uniwersalny napis i cały wianek z liści udekorowałam kilkoma własnoręcznie wykonanymi kwiatkami, wtykałam pręciki, tuszowałam płatki… ale, że było jakoś tak za mało to dopełniłam mini różyczkami i całość udekorowałam po skosie mocą perełek w płynie o różnej średnicy.

Efekt prac możecie obejrzeć tutaj i nie ukrywam, że będzie mi szalenie miło, gdy zostawicie jakiś komentarz :)





Pozdrawiam Was serdecznie,
Joanna




1 komentarz: