piątek, 3 listopada 2017

HELLO!


 Witam Wszystkich bardzo serdecznie! :-)

To mój pierwszy wpis na blogu Scrap'n'skill, niedawno dołączyłam do scrapowej drużyny DT.
 Z tej okazji postanowiłam przywitać się z Wami dziewczęcą i trochę zwariowaną  karteczką tagową.
Moja praca jest zarówno odzwierciedleniem mojego charakteru, stylu jak i wielkiej pasji do tworzenia z papieru .

Kolorki jasne, pastelowe przełamane intensywnym różem i podkreślone czernią - to cała ja.
Czyli podsumowując króciutko - trochę jak kameleon, jeśli zajdzie potrzeba przybieram postawę energicznej i żywiołowej osoby, by za chwilę zmienić się w melancholijną romantyczkę, rozmarzoną "Alicję z Krainy Czarów" lub twardą i konkretną kobietę, mocno stąpającą po ziemi.

Dzisiaj spełniam swoje marzenia, przychodzę do Was, by zaprezentować siebie i kawałek mojego świata, do którego bardzo serdecznie wszystkich zapraszam. Mam nadzieję że inspiracje i propozycje, jakie będę chciała tutaj prezentować zaciekawią Was, zmotywują i staną się pewnego rodzaju podpowiedzią dla Waszych projektów.


















Zapraszam również do siebie, gdzie znajdziecie wiele inspiracji i kursików, może ktoś wypatrzy coś interesującego dla siebie : http://inka-art1.blogspot.com


Dziękuję ślicznie i pozdrawiam cieplutko, do zobaczenia
 
Inka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz