sobota, 18 listopada 2017

Elf w różanym ogrodzie...



Witajcie Kochani,


jak by to było fajnie gdyby w moim ogrodzie pracowały Elfy i Wróżki, które za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zrobiły w nim wszystko, co jest do do zrobienia. U mnie niestety nie ma takich pomocników, muszę sama poradzić sobie ze wszystkimi ogrodniczymi pracami. Natomiast ta karteczka ma nieść przesłanie i dobrą energię do Osoby, która teraz bardzo tego potrzebuje - mam nadzieję że za sprawą tej pracy uda mi się wyzwolić małą cząstkę radości i uśmiechu.

Karteczka jest warstwowa, delikatna i ukwiecona - taki klimat kocham i myślę że sporo osób też odbierze go dość pozytywnie. W te jesienne, pochmurne już dni, przyda się szczypta wiosennego powiewu na blogu.

Zatem Kochani, zapraszam na wspólny spacer z wesołym Elfem, po pachnącym różanym aromatem ogrodzie :-)










Mam nadzieję że moja inspiracja poprawiła Wam nastrój i przywiodła wspomnienia ciepłych, wiosennych dni, wypełnionych śpiewem ptaków oraz świeżym zapachem  rozwiniętych w pełnym słońcu kwiatów.

Zostawiam Was w tym miłym nastroju, żegnam się i zapraszam tu ponownie.

Serdeczne  pozdrowienia,

Inka



1 komentarz: