poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Z motocyklem

Cześć!
Bawicie się z nami w lawendowym wyzwaniu? Jeśli jeszcze nie to kliknijcie w banerek obok:)
Ja dzisiaj wpadam z mix mediową skrzyneczką dla faceta. Osobiście uważam, że dla pana trudniej coś wykombinować, chyba, że ma jakąś pasję, ten pan ma! Motocykle! a jakże:)) Znalazłam grafikę, którą następnie przetransferowałam, brzegi wieczka okleiłam paseczkami beermaty, dzięki czemu wyszła taka fajna ramka. Dół opalony za pomocą opalarki, potem troszkę brudnej roboty, a potem mieszanie bejc, co ostatnio bardzo lubię. Użyłam tu turkusu i popielu. Na koniec tu i ówdzie przykleiłam mikrokulki szklane na żel 3D i pozostało zrobić kilka muśnięć woskami. A wyszło tak:




I pozostaje ciekawość czy spodobała się obdarowanemu....
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia!


                                                                             Gosia

2 komentarze: