środa, 15 sierpnia 2018

Pudełko na ślubne obrączki - kurs

                         Moja 3 inspiracja... 

        Prosta szkatułka na obrączki ślubne - mixed media

                                     - step by step -




Witajcie moi drodzy:)


Jest pełnia sezonu ślubnego, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z "przepisem" na szkatułkę, z której Państwo Młodzi odbiorą ślubne obrączki.
Projekt jest bardzo prosty, ale dzięki dodatkom jest jednocześnie bardzo elegancki.
Szkoda gadać! Zabierajmy się do pracy!

Kupiłam małe, drewniane pudełeczko.
Papierem ściernym wygładziłam wszelkie nierówności.



Odkręciłam zapinkę.
Pudełeczko pomalowałam białym gesso.
Pomalowałam tylko z zewnątrz, chciałam, aby środek był surowy.




Nałożyłam maskę.



Przygotowałam sobie wycisk z foremki silikonowej
Wybrałam elementy ze sklejki (takie, które mogą pasować).
Jeden z nich embosowałam na gorąco.




Przykleiłam wybrany odcisk z foremki silikonowej.
Szkatułkę pomalowałam białą farbą.
Kiedy wyschła, przygotowałam woski i pasty.




Tak wygląda projekt po "woskowaniu" i lakierowaniu.




Przykręciłam zapięcie.
Przykleiłam elementy drewniane.
Umieściłam w pudełku sizal.
Gotowe!











I jak?
Pozostaje mi mieć nadzieję, że Wam się spodoba. Zróbcie mi tę radość i pozostawcie swoje uwagi oraz komentarze.
Pozdrawiam serdecznie, zapraszając Was jednocześnie do wzięcia udziału w naszym sierpniowym wyzwaniu.



 Do zobaczenia 

Edyta:)




2 komentarze:

  1. Bardzo ładna szkatułka. Niedługo biorę ślub i wybralismy z narzeczonym takie obrączki https://diamanti.pl/ . Myślisz, że będą one pasowały właśnie do takiego pudełka? Jeśli tak, to gdzie mogę takie pudełko dostać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo fajnie. Nic tylko teraz dobrać obrączki https://aweg.pl/sklep/68-obraczki-slubne

    OdpowiedzUsuń