czwartek, 13 września 2018

Ślubna dla leśniczego

Witam cieplutko w wrześniowy poranek!
Przychodzę z kolejną inspiracją, a jest nią karteczka na ślub. Koleżanka prosiła o coś charakterystycznego, związanego z leśnictwem. Przeszukałam swoje przydasiowe zapasy i wpadł mi w rączki jelonek z kory brzozowej na dodatek! Radość moja była wielka i od razu pomysł przelałam na karteczkę:)
Użyłam w niej rzeczonego jelonka, zwykłej tekturki pakowej, rameczka z mdf, własnoręcznie zrobionych kwiatuszków z papieru, boki "obszyłam" stempelkiem:)


Karteczka mocno 3D, więc nie mogło obyć się bez pudełka, które delikatnie ozdobiłam korą brzozy i elementami nawiązującymi do kartki


W imieniu całego DT zapraszamy na nasze jesienne wyzwanie. Szczegóły TUTAJ
Miłego dnia!

                                                                Gosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz