niedziela, 15 lipca 2018

Wazon mixedmedia

Step by step

For the first time...


Witam Was serdecznie!
Dzisiejszy dzień jest dla mnie wyjątkowy, ponieważ po raz pierwszy mam radosną sposobność zaprezentowania Wam mojej inspiracji, w dodatku inspiracji "step by step". Poświęciłam trochę czasu, aby zastanowić się czym Was "poczęstować na powitanie" i doszłam do wniosku, że będzie to... wazon...
Dlaczego wazon? Odpowiedź jest bardzo prosta. Jest lato, wszędzie kwitną kwiaty...
Ja właśnie wróciłam z krótkiego wypadu na wieś, gdzie mogłam raczyć się całym pięknem i bogactwem letniej, wiejskiej przyrody. Rumianki, maki i chabry królowały w sielankowym pejzażu, aż prosiły się o zerwanie w bukiet. Jednak kwiaty wymagają oprawy w postaci odpowiedniego wazonu... zatem do dzieła!

Nabyłam szklany wazon, którego kształt "do mnie przemawiał" 😆. Z masy fimo air przygotowałam sobie wyciski w foremkach silikonowych.



Po oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni, wazon potraktowałam czarnym gesso.



Umocowałam kompozycję z przygotowanych wcześniej wycisków i nałożyłam strukturę przez maskę. To także potraktowałam czarnym gesso, a całość pomalowałam czarną farbą.



Teraz najprzyjemniejsza część pracy, czyli zabawa z mediami. W sumie użyłam tych mediów, plus czarna farba. Nie ma jej na zdjęciu, ponieważ "po przejściach" znalazła się w opakowaniu zastępczym ;)))




Z powodu mojego krótkiego urlopu i późno poczynionego zamówienia ciągle czekam jeszcze na dostawę lakieru, którym zabezpieczę projekt, jednakże nie zmieni to już jego wyglądu. Dlatego mogę go Wam pokazać już teraz... oto on... wazon w wersji mixedmedia. 









Mam wielką nadzieję, że Wam się spodoba. Dajcie proszę znać w komentarzach co sądzicie o takiej propozycji, a póki co zapraszam Was gorąco na aktualne wyzwanie blogowe ( NA SŁODKO  ). Czekamy tam na Was!



Bawcie się z nami dobrze. Do zobaczenia!





5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wazon - świetny efekt końcowy, fajnie że odkryłam twój blog :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu bardzo się cieszę, że podoba Ci się moja inspiracja :) Na blogu Scrap'n'skill inspiruję wraz z innymi świetnymi kreatorkami w ramach DT. jednak serdecznie zapraszam Cię także na mojego prywatnego bloga http://papierowahulka.blogspot.com/
      Pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń

  3. I am very happy that you like it. We invite you more often:)

    OdpowiedzUsuń