środa, 25 lipca 2018

Czekoladowniki ( siostrzane)

Moja druga inspiracja ...

w obowiązującej, na ciągle trwającym wyzwaniu, konwencji - czekoladownika😉


Witam Was kochani ponownie.
Już się stęskniłam, więc wracam do Was z nową inspiracją. Pragnę zaprezentować Wam prace, które wykonałam jeszcze w czerwcu - na zakończenie roku szkolnego mojego najmłodszego syna, jednak oficjalnie na blogu nie zostały dotąd zaprezentowane.

Są to dwa czekoladowniki na czekoladki Merci. Nazwałam je "siostrzane", ponieważ wiele między nimi podobieństw, a jednocześnie bardzo różnią się od siebie. Oba zostały przygotowane dla Pań prowadzących wspólnie klasę mojego syna (wychowawczyni oraz nauczyciela wspomagającego ), dlatego z założenia chciałam w projektach ująć "tę inność w jedności".

Oto pierwszy z nich:







A oto drugi z nich...  siostrzany:)






W projektach wykorzystałam digi udostępniony na fb przez "Plastyka i Technika"


Tak zaś prezentują się w duecie:




Czy mi się udało?
Oceńcie sami, zaś ja tymi czekoladownikami chciałam przypomnieć Wam i zachęcić Was do wzięcia udziału w trwającym do dziś wyzwaniu, w którym obowiązującą formą jest właśnie CZEKOLADOWNIK😆. Spieszcie się, bo zostało już naprawdę niewiele czasu...

Pozdrawiam Was ciepło.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz