sobota, 8 grudnia 2018

Kartka na Boże Narodzenie

Hej!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam świąteczną kartkę w tradycyjnych kolorach. Wykorzystałam papiery z zeszłorocznej kolekcji UHK Gallery „Christmas in Avonela”, która jak dla mnie cały czas jest na topie. Prawda, że jest piękna? Na kartce znajduje się poinsecja z papieru scrapowego, wokół której nasypałam sporo ulubionych przeze mnie kulek i proszku 3d i dodałam szyszki, owoce ostrokrzewu i anyż. Kompozycję ośnieżyłam, a całość chlapnęłam białym splashem. I zapachniało świętami.
Kartkę wykonałam wg mapki, którą znajdziecie na blogu scrapka.





Podsyłam Wam linki do wykorzystania:


Materiały:


Natomiast anyż upolowałam w Lidlu, a szyszki nazbierał i wysuszył mi tato.

Serdecznie Was pozdrawiam jednocześnie zapraszając do udziału w świątecznym wyzwaniu.



Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz