czwartek, 3 maja 2018

Ostatnia inspiracja

Witajcie Kochani,


Dzisiejsze spotkanie z Wami w progach bloga Scrap'n'skill będzie moim ostatnim jako członka DT.
Nadszedł moment rozstania - niestety, tak już w życiu bywa, jest czas powitań i czas pożegnań.
Moja przygoda tutaj zaczęła się pół roku temu - to był wspaniały i bardzo kreatywny okres. Poznałam wiele utalentowanych i bardzo życzliwych osób, odwiedziłam całą masę blogów i podglądałam Wasze twórcze zmagania - oceniając prace i prywatnie, z czystej ciekawości, zaglądając do Waszych kreatywnych kącików. 
Jestem Wam wdzięczna, Drodzy Czytelnicy, za wszystkie odwiedziny i miłe słowa,
zarówno tutaj jak i na moim blogu. 
W tym miejscu oczywiście chcę bardzo serdecznie podziękować za owocną współpracę moim blogowym Koleżankom, z którymi miałam zaszczyt współtworzyć bloga Scrap'n'skill - to niewątpliwie niezapomniany okres w moim życiu - zachowam go w pamięci na długo :-)
Zostawiam tu kawałek swojego serca, będę często zaglądać i wspominać chwile, jakie mnie z tym miejscem łączyły.

 I zostawiam moją ostatnią inspirację - smutnego ptaszka, który cały czas waha się czy odlecieć czy pozostać, bo to był jego mały, ukochany domek, w którym czuł się całkiem dobrze :-)














Pozdrawiam wszystkich wiosennie i mam nadzieję że jeszcze nie raz będzie okazja ku temu, by spotkać się w gdzieś w wirtualnym świecie :-)
Życzę Wam wszystkiego dobrego i oczywiście jeśli tylko macie ochotę - serdecznie zapraszam w moje skromne progi:




Powodzenia,
Inka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz