piątek, 6 kwietnia 2018

Kartka z kieszonką

Czołem :)!
Ostatnio mam na przemian ochotę na styl eko i pastele z kwiatami :) - dla Was przygotowałam inspirację w klimacie eko z jutowymi i papierowymi kwiatami. 
Kartka, do zrobienia której zainspirowała mnie praca z internetu.


Na lutowym zjeździe kraftowym załapałam bakcyla na cudowną kolekcję Piątek Trzynastego "Serendipity White". Wzory tej kolekcji są proste i lekkie, nadrukowane na papierze kraftowym. Papiery są jednostronne - w moim wypadku to lepiej, bo nie jest mi szkoda tego drugiego wzoru na drugiej stronie :D. Taka moja fanaberia.....



Po Bożym Narodzeniu dofrunęły do mnie cudowne kwiaty od Little Birdie Crafts, cała PAKA - do tej pory z nich korzystam i jeszcze trochę mi zostało. Do tej pracy wybrałam maleńkie kwiatki z juty i trochę większe kwiaty papierowe - z lekkim wzorem z stonowanych kolorach ziemi. 



Sam papier też może Wam posłużyć do uzupełnienia pracy detalami - ja na przykład wycięłam piórka i napisy, by urozmaicić swoją kartkę.  



Dodałam kilka drobiazgów takich jak papierowy, biały sznurek, szeroką wstążkę jutową, gąskę z HDF i kawałek białej koronki. Zrobiłam również mały tag.



Na koniec pochlapałam wszystko białą farbą i dodałam białe akcenty używając markera Sharpie. 
I gotowe :). 



Jak Wam się podoba taka wersja wiosennej kartki :)? Czekam na Wasze komentarze!

Pozdrawiam Was ciepło!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz