sobota, 3 marca 2018

Wiosna już blisko


Witajcie Kochani,


do Świąt Wielkanocnych już tylko miesiąc, więc czas najwyższy zabrać się za świąteczne kartkowanie. Zaczęliście już myśleć o pięknej oprawie życzeń wielkanocnych dla swoich bliskich, znajomych czy przyjaciół. U mnie praca wre od miesiąca a teraz nadszedł czas by pomalutku prezentować jej efekty.
 Za oknem sroga zima więc pomyślałam że ta karteczka będzie idealna na poprawę nastroju i ocieplenia mroźnego klimatu. Została w całości wykonana z papierów Magicznej Kartki - arkusze pochodzą z różnych kolekcji, ale idealnie do siebie pasują.
Stworzyłam bardzo wiosenny obrazek - jest kolorowo, kwiatowo i energetycznie.Zobaczcie jak niewiele potrzeba by powstał przepiękny, wręcz egzotyczny obrazek. To tylko dwa kawałki papierów i kilka detali pochodzących z arkuszy z pięknymi dodatkami. Kompozycję dopełniłam tekturkami, gazą, sizalem a w gniazdku usadowiłam dwa drewniane ptaszki.
Macie ochotę na porcję wiosennej inspiracji?  Zatem serdecznie zapraszam do obejrzenia zdjęć - będzie ich dość sporo ale mam nadzieję że radosny klimat pracy nacieszy Wasze oko :-)))























Gra światła i kolorów tworzy energetyczny obrazek, motywy roślinne oraz kwiatowe nastrajają bardzo pozytywnie a radosne ptaszki są pierwszą oznaką nastania cieplejszych dni - czekamy na wiosnę z utęsknieniem. 

Pozdrawiam wszystkich cieplutko,

Inka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz