niedziela, 18 lutego 2018

Z amorkiem


Witajcie Kochani,


Walentynki co prawda już za nami ale miło jest wrócić wspomnieniami do tego romantycznego dnia.
Dzisiaj chcę zaprezentować komplet dla zakochanych. Kartka posiada przestrzenne serce wykonane z papierowych rurek - zwinęłam je z kawałków różnych papierów scrapowych. Chciałam żeby komplecik wyglądał bardzo delikatnie, więc postawiłam na pastelowe kolorki w tonacji różu, beżu i jasnych szarości.  Kompozycję dopełniłam kwiatami i romantycznymi tekturkami zakochanej pary oraz amorka. Cytat to tekst pewnej piosenki - umieszczony został na specjalne życzenie zamawiającego :-)))




















Mam nadzieję że Wasze Walentynki były wyjątkowe i bardzo romantyczne :-)


***

 Chcę Was zachęcić do udziału w naszym sercowym wyzwaniu - temat i wszelkie wytyczne znajdziecie TUTAJ.  Serdecznie zapraszam :-)


Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko,

Inka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz