poniedziałek, 25 grudnia 2017

Słoiki na ciasteczka

Wesołych Świąt !

Objadacie się w święta ? Bo ja zawsze! To jest coś, na co zawsze czekam i nigdy nie mogę sie oprzeć
sernikowi, czekoladzie i oczywiście ciasteczkom !
W tym roku dla moich bliskich, którzy są oddaleni tysiące kilometrów postanowiłam sprawić pyszny prezent by też mogli się objadać ;)

Chciałam, by słoiki miały mroźno zimowy wygląd i mam nadzieję, że mi się udało:)

Mam nadzieję, że wy spędzacie święta w gronie bliskich, zapomnijcie o dietach i pozwólcie sobie na  odrobinę rozpusty ! 











Zapraszam również na nasze śniegowe wyzwanie, to już ostatni dzień!



4 komentarze:

  1. Są wspaniałe! I podejrzewam, że ciasteczka znikają z nich bardzo szybko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam - apetyczne słoiczki zrobiłaś,

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne - chciałabym umieć robić takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kiedyś powstanie kurs krok po kroku dam znać 😊 ale pod względem technicznym nie jest to trudne 😊

      Usuń