niedziela, 7 sierpnia 2016

Gościnna projektantka #1 - Acik


Cześć!
Mam na imię Beata, w wirtualnym świecie podpisuję się jako Acik.
Mieszkam w Brzozie pod Bydgoszczą. 
Mam wspaniałego męża i dwójkę studiujących dzieci.
Moją przygodę z papierem zaczęłam wiele lat temu. 

Teraz przerodziła się w moją pasję. Jest to moja odskocznia od dnia codziennego, miejsce, w którym się realizuję. Większość moich prac to kartki okolicznościowe.
Ostatnio zaczęłam układać wiersze w formie życzeń – cieszą
się one wielkim uznaniem osób, które je utrzymują
Nie lubię pastelowych prac, choć i takie mi się zdarzają. Zawsze jednak
zostawiam sobie miejsce na eksperymentowanie i tworzenie czegoś nowego.

Swojego bloga prowadzę dopiero od połowy 2015 roku http://pasjazsercem.blogspot.com/
Moja praca powstała dla dziewczyny, która uczy się w szkole muzycznej i śpiewa poezję. Dlatego starałam się, dobierając papier , aby była delikatna, a zarazem romantyczna. Delikatności dodaje też koronka, którą podkleiłam papier.. Nabyłam ostatnio wykrojnik Sizzix'a - Mixed Media i nie mogę się z nim rozstać.Moja praca powstała dla dziewczyny, która uczy się w szkole muzycznej i śpiewa poezję. Dlatego starałam się, dobierając papier , aby była delikatna, a zarazem romantyczna. Delikatności dodaje też koronka, którą podkleiłam papier. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz