poniedziałek, 8 października 2018

Jeżynowe serce


Witam serdecznie!

Dziś przychodzę do Was z mediowym sercem, które kojarzy mi się z lekko zmrożonymi jeżynami, a tej jesieni nie ma w tym nic dziwnego. U Was też już był mróz?


Drewniane serce pomalowałam białym gesso, a następnie przez maskę nałożyłam pastę strukturalną na jednej stronie. A po przeciwnej stronie ułożyłam kompozycję używając tylko białych dodatków. Najpierw nakleiłam koronki i gazę, później dodałam kwiaty, które bogato oprószyłam wszelkiej maści kulkami 3d i mikrokulkami oraz brokatem. Dodałam też metalową, serduszkową zawieszkę na białym sznurku. Po zupełnym wyschnięciu zaczęłam bawić się kolorami. Użyłam trzech kolorów proszków 13arts RAINBOW COLOR – Indigo Violet Duo, Lilac Duo i Violet. Myślę, że świetnie się przenikają. A na koniec wszystko rozbieliłam białym gesso i mamy… zmrożone jeżynowe serce
.
Mediując to serce, świetnie się bawiłam, dlatego Wam też polecam zabawę z kolorowymi proszkami.





A na koniec zapraszam Was jeszcze na trwające właśnie wyzwanie #29



Pozdrawiam ciepło, Ania



3 komentarze: