czwartek, 5 lipca 2018

Kurs na listki z pergaminu

Cześć!

Jest mi niezmiernie miło przedstawić Wam moją pierwszą inspirację na blogu Scrap'n'skill, na którym będziecie mogli podglądać moje prace przez najbliższe pół roku:). Na pierwszy ogień wybrałam kurs na embossowane listki na papierze pergaminowym. Technika pozornie prosta, ale daje niesamowite efekty. Zobaczcie sami!

Do moich listków wykorzystałam stemple z Agaterii, ale możecie użyć jakichkolwiek innych stempli z motywem liści.
 Stemple układamy na bloczku arylowym, jak najbliżej siebie.
 Będzie nam też potrzebny tusz do embossingu oraz puder (u mnie biały, ale inne kolory też się sprawdzą i oczywiście dadzą inny efekt).
 Stemple tuszujemy...
... i odbijamy na papierze pergaminowym. Ja zawsze wykorzystuję ścinki papieru, które zostają mi po wycięciu życzeń do kartek. Za małe, żeby wydrukować ponownie a za duże, żeby wyrzucić;).
 Odbite listki posypujemy pudrem i nadmiar zsypujemy z powrotem do pudełeczka.
 Podgrzewamy, aż do momentu "stopienia się" pudru.
 Tak prezentują się gotowe listki:
 Wycinamy...
 ...i gotowe! Możemy wykorzystywać we wszystkich scrapowych pracach. Efekt gwarantowany!;) Dla przykładu wrzucam parę moich prac z takimi pergaminowymi listkami:

Dajcie znać, czy wykorzystujecie tą technikę w swoich pracach;)
A tymczasem przypominam o słodkim wyzwaniu, które znajdziecie TU.
http://scrapandskill.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-26-na-sodko.html

Pozdrawiam cieplutko:)
Malwina
http://maniemini.blogspot.com/


1 komentarz: