poniedziałek, 12 marca 2018

Zamotana owieczka


Witajcie Kochani,


Bardzo często w swoich pracach wykorzystuję dratwę - dzisiaj chciałam Wam pokazać jak można jej użyć w sposób dość oryginalny. Oto mój pomysł na zamotaną owieczkę. Tułów wycięłam z grubego kartonu i owinęłam dużą ilością dratwy w taki sposób, by imitowała pokręconą wełnę. Łapki też zostały wykonane z dratwy i drewnianych koralików, natomiast głowę narysowałam i pokolorowałam farbami akwarelowymi. Płotek został zrobiony z drewnianych patyczków do lodów a piękne rozety powstały przy użyciu maski i pasty strukturalnej.
Karteczka powędruje z życzeniami na Podhale - mam nadzieję że owieczka w takim wydaniu spodoba się Góralom :-)))






















W promieniach wiosennego słońca moja owieczka wypatruje upragnionej wiosny.
Ja też już bardzo się cieszę z nadejścia cieplejszych dni - choć wiem że  to dopiero wczesne przedwiośnie i jeszcze nie raz aura może nam spłatać figla i potraktować chłodem i śniegiem.

Byle do wiosny - trzymajcie się cieplutko,

Inka

http://inka-art1.blogspot.com


Zachęcam do udziału w naszym wiosennym wyzwaniu,
 banerek i szczegóły znajdziecie na pasku bocznym.


2 komentarze: