sobota, 17 marca 2018

Trust Your Heart - blejtram mixed media

Czołem :)!
Ale namodziłam :)! Przychodzę do Was po dłuższej przerwie z projektem mixed mediowym - ponieważ baaaaardzo długo nie dotykałam moich przydasi (remont, wszystko w pudłach, choroba...) to teraz nie wiem, w co najpierw ręce włożyć...
Wreszcie mogę sie kreatywnie wyżywać :).



Bazą jest blejtram o wymiarach 20x20 centymetrów, pokryty maskami i gesso. Do stworzenia dodatkowej struktury posłużyło mi białe gesso nałożone szpachelką - dotykając delikatnie jego warstwy płaską stroną, odciągałam ją do góry tak, by powstały "góry" z gesso :). Po wyschnięciu całej struktury pokryłam wszystko mgiełkami, a potem (po wyschnięciu) delikatnie farbą Inka Gold i wykończyłam pastą pozłotniczą srebrną.



Tekturki pokryłam białym pudrem do embossingu, dwukrotnie, by uzyskać nieskazitelnie białą i błyszczącą powierzchnię. 


Moje prace nie mogą powstawać zgodnie z jakimkolwiek planem - cokolwiek sobie zaplanuję, zawsze wychodzi mi inaczej - pogodziłam się z tym, że jak dopada mnie silna wena, daję się jej porwać i tyle.
Tak samo było w przypadku tego projektu - po prostu się stał. Jak zwykle :). 








Pozdrawiam ciepło


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz