piątek, 16 lutego 2018

Wielkanocne pudełeczko

Witam serdecznie!
U mnie czuć już nieco wiosenne klimaty, a to za sprawą moich wielkanocnych pudełeczek.
Są idealne, jeśli chodzi o wykorzystywanie resztek papierów, a tych trochę mi się nagromadziło.
Pocięłam, posklejałam, potuszowałam i proszę bardzo. To jedno z pierwszych. :-)
 Postanowiłam nie dodawać  wielu ozdób, aby nie było zbyt przeładowane. Po złożeniu mieści się do koperty o wymiarach 14 x 14 cm.

A jak u Was wyglądają wielkanocne przygotowania? Zaczęły się już?

Przypominam również, że trwa jeszcze nasze lutowe wyzwanie i gorąco zachęcam do dołączenia!

Serdecznie pozdrawiam
Aneta


2 komentarze:

  1. Śliczna wiosenna praca - chyba się zainspiruję, jeśli pozwolisz :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. I cieszę się, że pytasz bo ostatnio rzadko się to zdarza.

      Usuń