sobota, 3 lutego 2018

Ślubnie w pudrowym różu


Witajcie,


dzisiaj przychodzę do Was ze ślubnym komplecikiem w kolorze delikatnego, pudrowego różu.
To moja podpowiedź na wyzwanie w lutym. Inspirujemy się moodboardem - motywem przewodnim są serca oraz delikatna paleta kolorystyczna. Zapraszam serdecznie po wytyczne do wyzwania - mam nadzieję że zechcecie wziąć w min udział i stworzycie śliczne, ulotne i melancholijne prace na podstawie barw i motywów, jakie Wam proponujemy. Zachęcam bardzo gorąco do wspólnej zabawy i stworzenia oryginalnych, niepowtarzalnych projektów :-)))

Oto moja propozycja i podpowiedź dla Was:









Mam nadzieję że troszkę Was zainspirowałam, po więcej informacji zapraszam TUTAJ.


http://scrapandskill.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-lutowe-22.html



Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tworzenia,

Inka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz