poniedziałek, 10 września 2018

Pudełka na papierki 30/30


                                                                       Witajcie...

       Po przerwie wakacyjnej długo myślałam nad kursem który przyda się większości z WAS
           ten post był u mnie na blogu-nie jest mego autorstwa ,ale przetestowany
                                        jednak myślę że ktoś by mógł skorzystać ....
                     Robiąc sami możemy zaoszczędzić dość spory wydatek na półki ....
                               
                   Kurs sprawdzony, kilka osób również z niego skorzystało....:)

Wymiary  kursik-klik
 Wystarczy:
1) tektura
2) klej na gorąco,
3)nożyk
4)papier ozdobny
                              
                  Kupujemy tekturę o dużych rozmiarach...warto kupić więcej może się przydać na okładki do albumu ...:)....kupiłam na allegro.



                       Kolorowe papierki stworzyły mi segregacje tematyczną moich papierków
                                 zrobiłam też wersje mniejszą na papierki 15/15...

                               



                                                              Kolorowo i wesoło :)
 
 
 
      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz