środa, 22 sierpnia 2018

Justyna - gościnnie na blogu :-)

Cześć, 
nazywam się Justyna, 

większość zna mnie z bloga Pasje Justychy https://pasjejustychy.blogspot.com/
Scrapbookingiem fascynuję się od prawie 6 lat, w tym czasie poznałam różne techniki, wiele wspaniałych blogów w tym utalentowanych osób. 
Uwielbiam komponować kwieciste i przestrzenne prace i choć kartki są moim „konikiem” lubię czasem zdobić coś metodą decoupage.
W związku z wyróżnieniem jakie dostałam na blogu Scrap’n’Skill zapraszam do obejrzenia pracy, którą przygotowałam z myślą o gościnnym występie. 
Męskie kartki nie są moją mocną stroną, ale ponieważ wyróżnienie dostałam właśnie za męską pracę postanowiłam znów przygotować coś dla „brzydszej płci”.
Przedstawiam męski komplet: kartka w pudełku na dostojne 80-te urodziny.





Dziękuję Ekipie Scrap’n’Skill za zaproszenie w gościnne występy.
Justyna



1 komentarz: